قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ / قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ /

قیمت لحظه ای

آیکون تماس با پشتیبانی

اصفهان،نجف آباد

آیکون لوکیشن
قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ / قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ /

اصفهان،نجف آباد

آیکون لوکیشن

مشاهده آخرین تعرفه ها

آخرین تعرفه های سایت را مشاهده می نمایید:

کوپلینگ چیست ؟ انواع کوپلر + مزایا و معایب

یکی از روش‌هایی است که جهت متصل کردن میلگردها به هم استفاده می‌شود، کوپلینگ میلگرد می باشد. متصل کردن میلگرد

قبل از توضیح آرماتور بندی اسپیرال (دورپیچ) می دانیم که آرماتوربندی و قالب بندی در ساختمان سازی، بنایی دیوار، سقف

هزینه نصب و اجاره داربست در سال ۱۴۰۲ نصب داربست فلزی یکی از واجبات هر ساخت و ساز می باشد.

داربست جایگاه و تکیه‌گاهی، موقت از جنس چوب و یا فولاد است که برای دسترسی راحت کارگران به مکان‌های بلندتر

دسته‌بندی

تعرفه داربست فلزی 1402 اصفهان| دانلود فایل Pdf، Excel

تعرفه اجاره داربست فلزی 1402 در اصفهان-داربست بابایی

لیست قیمت نصب اجرا و اجاره داربست فلزی 1402 اصفهان

فروش و اجاره قالب فلزی بتن و اجاره داربست فلزی 1402 اصفهان، در سراسر کشور در شرکت تجهیزات قالب بندی و لوازم داربست فلزی بابایی انجام می گیرد. بهترین و منصفانه ترین قیمت اجاره لوازم داربستی از جمله، لوله، بست داربست، بالابر ساختمانی و ... را از ما بخواهید. همچنین مجموعه ما خرید و فروش و اجاره لوازم داربست فلزی را به صورت دست دوم با کیفیت بالا انجام می دهد. برای اطلاع از نحوه ی سفارش و دریافت قیمت اجاره داربست کافیست با شماره ی 09131333842 تماس بگیرید.

به همین منظور هر سال اتحادیه این صنف تعرفه ی جدیدی برای اجاره داربست فلزی اعلام می کند و همکاران عزیز می بایست از آن تبعیت کنند.

لیست قیمت نصب و اجاره داربست فلزی در سال 1402

wdt_ID ردیف شرح مبلغ به تومان
1 1 اجاره داربست فلزی از 1 الی 100 متر جهت یک طرف نما از یک روز تا یکماه تا ارتفاع 7 متری 2.000.000
2 2 اجاره داربست از 101 متر الی150 مترمربع جهت یک طرف نما از یک روز تا یکماه تا ارتفاع 7 متر 2.900.000
3 3 اجاره داربست فلزی از 151 متر الی 200 متر مربع جهت یک طرف نما از یک روز تا یکماه تا ارتفاع 7 متر 4.200.000
4 4 اجاره داربست جهت بتن ریزی از 1 متر مکعب الی 100 متر مکعب تا یکماه 4.200.000
5 5 اجاره هر مترمکعب داربست جهت بتن ریزی پایه ها به فاصله 1 در 1 تا ارتفاع 7 متر تا یکماه 44.000
6 6 دیوار برشی مرحله اول تا یکماه 2.050.000
7 7 برای هر مرحله اضافه نمودن به هر دیوار برشی 2.050.000
8 8 اجاره هر مترمکعب داربست جهت نقاشی، روشنایی، گچ کاری، روضه خوانی، عقد و عروسی از 1 روز تا یکماه 10.000
9 9 اجاره داربست داخل نورگیر – پاسیو تا ابعاد 2 در 2 تا ارتفاع 7 متر 2.000.000
10 10 اجاره داربست فلزی داخل آسانسور تا ابعاد 1 در 1 در20 تا یکماه 3.450.000
11 11 اجاره داربست فلزی داخل بصورت چهار پایه متحرک تا ابعاد 3 در3 در 7 تا یکماه 2.900.000
12 12 اجاره داربست فلزی جهت طاق نصرت 1 در 6 در 6 از یک تا 15 روز 3.000.000

آمار ساخت و ساز در اصفهان

نگاهی به آمار ساخت و ساز در کلانشهر اصفهان نشان می‌دهد که متراژ منازل مسکونی در حال کمتر شدن است و صدور پروانه‌های ساختمانی از سال‌های گذشته روند کاهشی دارد.

بیشترین ساخت‌وسازها در منطقه ۸ اصفهان

نتایج به‌دست آمده از بررسی پروانه های ساختمانی در اصفهان نشان می‌دهد که بیشترین تعداد صدور پروانه‌ها در مناطق پانزده‌گانه کلانشهر اصفهان در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ مربوط به منطقه 8 و کمترین تعداد مربوط به منطقه ۱۱ است. همچنین بیشترین سهم درصد صدور پروانه‌ها در سال ۱۴۰۰ مربوط به منطقه هشت اصفهان با سهم ۱۳.۴ درصد و پس از آن منطقه‌های ۱۵ و 4 با ۱۰.۶ و ۱۰.۱ درصد است.

بین مناطق اصفهان بیشترین سهم در مساحت زیربنای مربوط به منطقه 8 با ۱۲.۹ درصد و پس از آن مناطق 4 و ۱۰ با سهم ۹.۶ درصد و همچنین بیشترین سهم از نظر تعداد واحد مسکونی به ترتیب مربوط به مناطق 8 و ۱۰ با ۱۴.۷ و ۹.۸ درصد است.

منطقه هشت اصفهان در نیمه غربی این کلانشهر واقع است و با مساحت ۲ هزار هکتار و جمعیت حدود 2 میلیون نفر ، از جنوب به محور خیابان فروغی از میدان شهدا تا میدان جمهوری اسلامی و از شمال به محور خیابان بهارستان از تقاطع امام خمینی (ره) تا تقاطع خیابان کاوه، از شرق به محور بزرگراه کاوه از تقاطع خیابان بهارستان تا میدان شهدا، از غرب به محور خیابان امام خمینی از میدان جمهوری اسلامی تا تقاطع خیابان بهارستان محدود می‌شود. این منطقه در مرکز استان اصفهان و پر جمعیت ترین شهر آن است.

شهردار اصفهان از رشد ۱۰ درصدی تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر خبر داد. در سال گذشته متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهر در مقایسه با سال ۹۸ ،۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. سال گذشته تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهر اصفهان 5682 مورد بوده که در مقایسه با صدور تعداد 5143 پروانه ساختمانی در سال ۹۸ رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیشترین صدور پروانه ساختمانی در منطقه هشت شهرداری را با تعداد ۶۶۵ پروانه ثبت شده است.

تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در سال 99:

1. تعداد 228 در منطقه یک شهرداری 2. تعداد 268 در منطقه دو 3. تعداد 356 در منطقه سه 4. تعداد 421 در منطقه چهار 5. تعداد 290 در منطقه پنج 6. تعداد 360 در منطقه شش 7. تعداد 575 در منطقه هفت 8. تعداد 382 در منطقه نه 9. تعداد 523 در منطقه ده 10. تعداد 164 در منطقه یازده 11. تعداد 340 در منطقه دوازده 12. تعداد 327 در منطقه سیزده 13. تعداد 301 در منطقه چهارده 14. تعداد 509 در منطقه پانزده

بازار مسکن اصفهان از افزایش ساخت‌ و سازها تا ۱۰۰هزار خانه خالی

بیشترین پروانه ساختمانی صادر شده و معاملات مسکن در منطقه هشت و بیشترین میانگین قیمت خانه در منطقه ۶ است و حدود ۱۰۰ هزار خانه خالی دارد.

کلانشهر اصفهان حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دارد که این عدد، عدد بالایی است ونگاه مردم به مسکن بعنوان کالای اقتصادی است و نه مصرفی زیرا اعتقاد دارند که سرمایه گذاری در بخش مسکن با توجه به نرخ تورمی که دارد، کار مناسبی است. در واقع این کار خود نوعی احتکار گفته می شود که افزایش تورم را در پیش دارد. خانه‌های خالی محصول نگاه غیر مصرفی است

کلانشهر اصفهان به عنوان مرکز استان اصفهان به مساحت ۵۵۰ کیلومتر مربع و با ۲ میلیون نفر جمعیت بعنوان سومین شهر پر جمعیت ایران در مرکز کشور قرار دارد و یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری و قطب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علمی بشمار می آید.

قیمت مسکن در هر شهر در مناطق مختلف متفاوت است اما طبق گزارش مرکز آمار ایران، اصفهان پس از تهران گران‌ترین شهر است و به گفته کارشناسان از جمله عوامل تاثیر گذار بر آن می توان به میزان اشتغال ناشی از گردشگری و همچنین سطح رفاه مطلوب آن اشاره کرد.

طبق نتایج سرشماری، جمعیت کلانشهر اصفهان یک میلیون و ۹۶۱ هزار و۲۶۰ نفر و ۶۱۹ هزار و ۹۱ خانوار بود که در ۶۰۷ هزار و ۷۶۵ واحد مسکونی معمولی سکونت داشتند؛ همچنین آمار سرشماری سال ۹۵ نشان داد که ۹۹ هزار و ۳۹۴ واحد مسکونی خالی در شهر اصفهان وجود دارد که نشان دهنده وجود مازاد واحد مسکونی است.

بر اساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵ بیشترین خانوار ساکن در مناطق پانزده گانه کلانشهر اصفهان به ترتیب در مناطق 8 ، ۱۰ و 7 با ۷۵ هزار، ۶۵ هزار و ۵۲ هزار خانوار و کم جمعیت ترین منطقه ۱۱ با ۱۸ هزار خانوار ثبت شده است.

واتساپ
تلگرام
ایمیل
پرینت

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من