قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ / قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ /

قیمت لحظه ای

آیکون تماس با پشتیبانی

اصفهان،نجف آباد

آیکون لوکیشن
قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ / قالب بتن ۳۴،۸۰۰ - ۳۵،۸۰۰ / لوله ۵۳۵،۰۰۰ - ۵۴۵،۰۰۰ / بست ۵۴،۰۰۰ - ۶۵،۰۰۰ /

اصفهان،نجف آباد

آیکون لوکیشن

مشاهده آخرین تعرفه ها

آخرین تعرفه های سایت را مشاهده می نمایید:

کوپلینگ چیست ؟ انواع کوپلر + مزایا و معایب

یکی از روش‌هایی است که جهت متصل کردن میلگردها به هم استفاده می‌شود، کوپلینگ میلگرد می باشد. متصل کردن میلگرد

قبل از توضیح آرماتور بندی اسپیرال (دورپیچ) می دانیم که آرماتوربندی و قالب بندی در ساختمان سازی، بنایی دیوار، سقف

هزینه نصب و اجاره داربست در سال ۱۴۰۲ نصب داربست فلزی یکی از واجبات هر ساخت و ساز می باشد.

داربست جایگاه و تکیه‌گاهی، موقت از جنس چوب و یا فولاد است که برای دسترسی راحت کارگران به مکان‌های بلندتر

دسته‌بندی

تعرفه داربست فلزی 1402 تهران کرج

تعرفه اجاره داربست فلزی سال 1402 در تهران-داربست و قالب بندی بابایی

لیست قیمت نصب اجرا و اجاره داربست فلزی 1402 تهران و البرز

فروش و اجاره قالب فلزی بتن و تعرفه داربست فلزی 1402 تهران و کرج، در سراسر کشور در شرکت تجهیزات قالب بندی و لوازم داربست فلزی بابایی انجام می گیرد. بهترین و منصفانه ترین قیمت اجاره لوازم داربستی از جمله، لوله، بست داربست، بالابر ساختمانی و … را از ما بخواهید. همچنین مجموعه ما خرید و فروش و اجاره لوازم داربست فلزی را به صورت دست دوم با کیفیت بالا انجام می دهد. برای اطلاع از نحوه ی سفارش و دریافت قیمت اجاره داربست کافیست با شماره ی 09131333842 تماس بگیرید.

به همین منظور هر سال اتحادیه این صنف تعرفه ی جدیدی برای اجاره داربست فلزی اعلام می کند و همکاران عزیز می بایست از آن تبعیت کنند.

جدول اجاره داربست فلزی سال 1402 در تهران

نرخ نامه نصب و اجرا داربست سال 1402 در تهران و البرز اعلام گردید.

جهت پیدا کردن راحت استادکار ساختمانی ما را دنبال کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شرکت تجهیزات قالب بندی و داربست فلزی بابایی 09131333842 در تماس باشید.

آدرس و مشخصات داربست فلزی در تهران و البرز:

نام شرکت

آدرس

شماره تماس

داربست فلزی کوثر

غرب تهران، بلوار نلسون ماندلا

09126641869

داربست فلزی اطلس

تهران، تهرانسر شرقی

09129637801

داربست فلزی فرازاندیشان

تهران، خیابان باهنر

09128433986

داربست فلزی خان‌محمدی

البرز، نظرآباد، خیابان کوثر

09123026721

داربست گهر کرج

البرز،کرج ،بنیاد، خیابان هشتم غربی

09125094083

آمار ساخت و ساز در تهران

بالاترین تعداد معاملات در محله‌های پونک، مجیدیه، جنت‌آباد، آهنگ، آریاشهر، ابوذر، تهرانپارس، منیریه، بریانک، استاد معین، کارون، باغ آذری، مختاری و آبشار دمار انجام می‌شود.

خانه‌های واقع در محله‌های قیطریه، فرمانیه، قلهک، زعفرانیه، میرداماد، دروس، الهیه، پونک، جنت‌آباد و آریاشهر بیش از ۹۰ درصد موردهای پیشنهادی فروش را در دفاتر و سایت های املاک به خود اختصاص داده است؛ با این حال فروش قطعی در این مناطق نسبت به حجم عرضه آن بسیار پایین‌تر است. این موضوع نشان می‌دهد که بیشترین تراکم خانه‌های خالی در پایتخت مربوط به شمال و شمال غرب است.

فرار از تهران به زبان آمار

با توجه به اطلاعات سرشماری سال ۱۳۹۵ در فاصله زمانی سال‌ ١٣٩٠ تا ۱۳۹۵ تعداد ۳۵۰ هزار و ٦٣٢ نفر از استان تهران به استان‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند. استان البرز بالاترین و اولین جذب مهاجر از تهران را داشته است و استان‌های گیلان و مازندران، خراسان رضوی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم، چهارم جذب مهاجر از استان تهران قرار دارند.

بر اساس آمار در سال‌های دهه ٧٥ تا ٦٥، روند مهاجرپذیری شهر تهران تدریجاً متوقف شد. در نتیجه، رشد جمعیت آن کاهش یافته و جمعیت آن روندی نزولی پیدا کرد، اما مهاجرت به این شهر به‌صورت غیرمستقیم همچنان ادامه پیدا کرد.

کاهش تولید مسکن،از بزرگ ترین مشکلات و معضلات مربوط به آن است. دردسرهای سازندگان در این مورد از جمله: دریافت پروانه ساخت و مدت زمان زیاد انتظار برای آن می باشد. اما در حال حاضر با اقداماتی که توسط مسئولین انجام گرفته است، به نظر می آید که روند دریافت آن ساده تر شده است.

پیش بینی شده است که در سال 1402، ۲۰ هزار پروانه ی ساختمانی در تهران صادر شود. شهرداری تهران خبر شروع ساخت عملیات ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب قرارگاه جهادی مسکن را داده است.

در دهه ی نود ساخت و ساز مسکن کاملا تعطیل بوده است. به طوری که در سال 90در سراسر کشور؛ تنها ۳۴ هزار پروانه ساختمانی صادر شده است. وضعیتی که نشان دهنده نبود رونق تولید است. این روند ادامه همچنان ادامه دار بوده است و به سال های اخیر هم کشیده شد. به همین دلیل فقط پنج هزار پروانه ساختمانی در سال 1400صادر شد.

استان تهران هر ساله ۵۱ هزار ازدواج رسمی دارد و ۳۹ هزار نفر نیز به این استان مهاجرت می کنند. همچنین عمر ساختمان ها در تهران به ۵۰ سال رسیده است و نیازمند صدور ۲۰ هزار فقره پروانه ساختمانی هستیم. در سال گذشته، شهرداری تهران تنها برای تعداد 5 هزار و 400 ساخت مجوز صادر کرده است.

وضعیت فقر در تهران

نرخ فقر در تهران به ۸۰ درصد رسیده است و شهرداری تهران نباید نسبت به این معضل مهم و اجتماعی و دغدغه ی مردم بی تفاوت باشد. در حال حاضر دوره ی رکود مسکن به اتمام رسیده و نه هزار پروانه ساختمانی در حال صدور هستند. در صورتی که کارشکنی انجام نشود، صدور ۲۰ هزار پروانه ساختمانی را برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی می کنند.

مردم زمانی که شاهد اجرای پروژه های جهادی سریع و بیشتر باشند، احساس امنیت و آسایش می کنند. تصمیم شهرداری بر این است که برای ۱۰ میلیون نفر مسکن ساخته شود. شرایط اصلا نباید به گونه ای پیش برود که شخصی به دلیل فقر از تهران بیرون برود.

در حال حاضر کمبود ۳ میلیونی مسکن داریم. و از آن جایی که سیاست های دولت بر افزایش جمعیت به ۱۵۰ میلیون نفر است، نیاز به مسکن بیشتر هم خواهد شد. به همین دلیل اگر تمام تمرکز روی تهیه مسکن بگذاریم، زمینه ای جهت افزایش جمعیت را به دست می آوریم. خطر ساخت سکونتگاه های غیر رسمی

درصد مساحت مسکن های کشور:

1. ۱۰ درصد از کل واحدهای مسکونی کشور کمتر از ۵۰ متر مساحت دارند.

2. ۲۲ درصدشان نیز بین ۷۰ الی ۸۰ متر هستند. 3. 77 درصد آن ها واحدهای مسکونی کمتر از ۱۰۰ متر می باشد. خطر ایجاد سکونتگاه های غیررسمی در کمین جامعه است. نکته ی جالب توجه اینجاست که از دیدگاه مقامات شهرداری، جمعیت تهران هنوز به انتهای ظرفیت خود نرسیده است. آن ها انتظار جا گرفتن ۱۲ میلیون نفر در تهران را دارند.

قرار است که در سال آینده ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران ساخته شود. در مناطق ۱ و ۳ نسبت به مناطق دیگر تهران وضعیت صدور پروانه کمتر شده است. اما از طرفی دیگر صدور پروانه ساختمانی در منطقه ۱۸، تقریبا ۴ برابر شده است.

دولت زمین کافی برای ساخت مسکن دارد. بنابراین می تواند زمین های خود را در اختیار سازندگان قرار دهد. هدف این است که توسعه ی شهری در تهران متوازن و متعادل باشد و به عدالت شهری کمک کند تا خانواده ای به دلیل فقر از تهران بیرون نروند.

واتساپ
تلگرام
ایمیل
پرینت

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من